• ۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
  • کد خبر: 81818
غفاری

سرپرست شهرداری کرج گفت: به زودی ۲۳۴ اتوبوس نو و اورهال شده به ناوگان اتوبوسرانی کرج اضافه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، منوچهر غفاری با اشاره به اینکه به زودی ۳۴ اتوبوس نو به ناوگان حمل و نقل عمومی کرج اضافه می‌شود، اظهار کرد: تعداد اتوبوس‌های کرج در طول سال‌های گذشته متناسب با رشد جمعیت این کلانشهر افزایش نیافته و اهتمام این دوره از مدیریت شهری بر این است که بخشی از عقب ماندگی در این حوزه را جبران کند.
وی ادامه داد: به جز خرید اتوبوس‌های نو، ۲۰۰ دستگاه اتوبوس هم در فرایند اورهال قرار دارند و به زودی به ناوگان اضافه خواهند شد.
وی توضیح داد: با این اتفاق، علاوه بر اینکه از سرفاصله انتظار مسافران به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند،  از تراکم مسافران در مسیرهای پرتردد شهر هم کم می‌شود.
وی اضافه کرد: تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی مزایای زیادی دارد که کاهش تردد خودروهای تک سرنشین، کاهش ترافیک و آلودگی هوا بخشی از آن است.
غفاری در پاسخ به اینکه آیا امکان ایجاد خطوط بی آر تی در کرج وجود دارد، گفت: هر چند موانعی در مسیر اجرای این پروژه وجود دارد ولی با تعامل مدیریت شهری وسایر دستگاه‌های مرتبط این کار شدنی است.
سرپرست شهرداری کرج با اشاره به آخرین وضعیت پروژه قطار شهری هم  توضیح داد: اشتباهی که در گذشته در خصوص قطار شهری اتفاق افتاده، وعده‌های غیرواقعی در خصوص زمان بهره برداری از این پروژه بوده است.

وی اضافه کرد: برخی موانع جانبی مثل تعیین تکلیف دپو در خصوص بهره برداری از این پروژه وجود دارد که در صدد رفع آنها هستیم تا بتوانیم  ایستگاه f  تا k را به بهره برداری برسانیم.

این مسئول گفت: زمانی می‌توان گفت که متروی کرج به طور کامل بهره برداری رسیده که با تعداد رام قطارهای مناسب و در ساعات مشخصی از روز امکان جابه جایی مسافران وجود داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =