جشن روز آتش نشان

رییس شورای شهر کرج گفت: ۴ بند از لایحه ارتقاء معیشت آتش نشانان به تصویب رسیده و با تطبیق در کمیته انطباق فرمانداری، هفته آینده به شهرداری ابلاغ می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی قاسمپور پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از آتش نشانان کرجی که به مناسبت هفته ایمنی و آتش نشانی برگزار شد، با اشاره به اینکه آتش نشانان شجاعانه، مقتدرانه و ایثارگرانه دل به خطر می‌زنند تا جان و مال مردم آسیب نبیند، اظهار کرد: نام آتش نشان با فرهنگ ایثار و شهادت گره خورده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم شورای ششم بتواند بخش از زحمات آتش نشانان کرجی را جبران کند، ادامه داد: خوشبختانه ۴ بند از لایحه ارتقاء معیشت آتش نشانان به تصویب رسیده و در کمیته انطباق فرمانداری هم مورد تایید قرار گرفته است.

وی افزود: این لایحه در جلسه رسمی آتی شورای شهر به شهرداری ابلاغ و پس از آن اجرایی خواهد شد.

رییس شورای شهر کرج در ادامه با تاکید بر ضرورت به روز رسانی امکانات و تجهیزات سازمان آتش نشانی توضیح داد: باید امکانات و تجهیزات نیروهای آتش نشانی به گونه‌ای باشد که آنها در زمان حوادث و در طول خدمت با کمترین خطر مواجه شوند.

وی ابراز کرد: شورای شهر آمادگی لازم برای دریافت لوایحی در این خصوص را دارد تا بتواند حمایت خود را از این همکاران ایثارگر افزایش دهد.

قاسمپور تاکید کرد: جنس کار آتش نشانان از ایثار، شجاعت و از خودگذشتگی است و قطعا تا زمانی که به مردم خدمت می کنند سربلند خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =