علیرضا عاقلی

رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از توزیع مکانیزه آسفالت در خیابان عابدینی، جاده محمدشهر و طالقانی جنوبی با هدف بهسازی و ارتقاء کیفی سطح معابر منطقه ۹ خبر داد.

علیرضا عاقلی در گفت‌وگو با کرج امروز، ضمن اشاره به اولویت بندی بهسازی و ترمیم آسفالت معابر سطح شهر، بر اساس نیازسنجی و بازدید کارشناسان سازمان در سطح مناطق ده‌گانه شهرداری کرج اظهار داشت: بر همین اساس تراش و روکش آسفالت مکانیزه جاده محمدشهر حدفاصل بعد از زیرگذر به سمت محمدشهر آغاز شده است.

این مسئول با بیان اینکه روکش آسفالت خیابان عابدینی با صرف قریب به ۲۵۰ تن به اتمام رسیده است، عنوان کرد: در ادامه روند ساماندهی معابر منطقه ۹ شهرداری کرج، تراش خیابان طالقانی جنوبی از چهارراه طالقانی به سمت هفت تیر آغاز شده و عملیات روکش آسفالت معبر، در دستور کار سازمان عمران قرار دارد.  

عاقلی در پایان خاطر نشان کرد: با وجود فرسودگی‌های زیاد در سطح آسفالت معابر و محلات مناطق ده‌گانه، عملیات لکه گیری و روکش آسفالت مکانیزه معابر اصلی و فرعی شهر به طور مستمر با نظارت شبانه روزی نیروهای اداره معابر سازمان عمران شهرداری کرج و در راستای تسهیل در روند عبور و مرور شهری در حال انجام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =