تودیع  و معارفه شهردار کرج

سرپرست سابق شهرداری کرج با اشاره به اینکه طی چندماه گذشته اقدامات مثبتی برای پیشبرد اهداف سازمانی شهرداری صورت گرفته است، گفت: منشأ این اتفاقات تلاش همکاران بوده که باید از همه آنها قدردانی کرد.

به گزارش کرج امروز، منوچهر غفاری در جلسه معارفه سرپرست جدید شهرداری کرج ضمن تبریک ولادت باسعادت پیامبر مهربانی‌ها حضرت محمد مصطفی (ص) و روز اخلاق و مهرورزی، گفت: در مدتی که با حسن نظر و اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر کرج توفیق خدمت‌رسانی به مردم کرج را داشتم بیشتر از گذشته به شأن و جایگاه تک‌تک مدیرانی که در این مجموعه فعالیت دارند، پی بردم.

این مسئول اضافه کرد: شهرداری کرج مدیران بسیار توانمندی دارد که هرکدام در هرجایی که باشند منشأ خیر بوده و علی رغم کاستی‌ها و دشواری‌ها، کارها را به خوبی پیش می‌برند.

غفاری با اشاره به اینکه طی چند ماه گذشته اقدامات مثبتی برای پیشبرد اهداف سازمانی صورت گرفته است، گفت: منشأ این اتفاقات تلاش همکاران بوده که باید از همه آنها قدردانی کرد.

وی در پایان ضمن تبریک به سرپرست جدید شهرداری کرج افزود: به جرئت می‌توانم بگویم با تعامل و همدلی همکاران و حمایت اعضای شورای شهر، شاهد اتفاقات خوبی برای شهر و شهروندان خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =