10

سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج گفت: به‌منظور ترمیم و بهسازی معابر محله‌های منطقه ۱۰، عملیات لکه‌گیری هندسی در محله کلاک بالا اجرایی شد.

سید احمد حسینی در گفت‌وگو با کرج امروز؛ از عزم جدی این منطقه در راستای بهسازی معابر شهر خبر داد و گفت: معابر مناسب و خوب معرف فرهنگ خدمت در شهر هستند و بر این اساس انجام عملیات اجرایی آسفالت معابر اصلی در اولویت کاری شهرداری منطقه ۱۰ کرج قرار دارد.

حسینی ادامه داد: در این راستا باهدف تسهیل دررفت و آمد شهروندان و استانداردسازی معابر، عملیات بهسازی آسفالت معابر محله کلاک بالا به‌صورت لکه‌گیری هندسی با صرف ۱۸۰ تن آسفالت اجرا شد.

وی با اشاره به بافت فرسوده منطقه ۱۰ تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که در منطقه وجود دارد، فرسودگی وضعیت معابر است، در این راستا، شهرداری منطقه با رویکرد توسعه محله‌ای و انجام پروژه‌های کوچک، درصدد ایجاد رضایت شهروندی و افزایش استانداردهای شهروندی در محلات منطقه است.

این مسئول بابیان اینکه انجام اقدامات عمرانی در شهر به‌منظور افزایش رضایتمندی شهروندان و خدمت‌رسانی به آن‌هاست، اظهار داشت: ارتقای کیفیت آسفالت معابر اصلی و فرعی یکی از عوامل بهبود زیرساخت‌های معابر شهری و یکی از موضوعات ملموسی است که شهروندان به‌طور روزانه با آن در ارتباط هستند و بهسازی و بهبود وضعیت آن‌ها می‌تواند رضایتمندی بیشتر آن‌ها را به همراه داشته باشد.

بهسازی معابر کلاک بالا انجام شد

بهسازی معابر کلاک بالا انجام شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =