عمار ایزدیار

سخنگوی شورای شهر کرج گفت: طی روزهای آینده تایید یا عدم تایید شهردار کرج مشخص می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عمار ایزدیار به انتخاب شهردار در مدت زمان تعیین شده اشاره کرد و گفت: جلسات متعدد و شبانه روزی برگزار شد تا  اعضای شورای شهر کرج به شهردار منتخب رسیدند و گزینه نهایی در جلسه رسمی اعلام و به وزارت کشور معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه وزارت کشور طی روزهای  آتی تایید یا عدم تایید این گزینه را به شورای اسلامی شهر کرج اعلام خواهد کرد، افزود: در موضوع قبلی شورا انتخاب را انجام داده بود اما وزارت کشور حدود ۲ ماه پاسخ ما را نمی‌داد.

ایزدیار با بیان اینکه باید موضوعات کاری تصریح پیدا کند، ادامه داد: روزی که شهردار انتخاب شد در قالب طرح دو فوریتی با ۱۱ رای موافق گزینه نهایی به شهردار کرج مامور و سپس به عنوان سرپرست شهرداری بکار گرفته شد.

وی با بیان اینکه شهر نباید معطل بماند و شورا نیز در این خصوص تلاش دو چندانی دارد، گفت: به این جهت باید به فعالیت‌های شهر سرعت دهیم.

وی در ادامه به  وضعیت سرویس مدارس اشاره کرد و گفت: نرخ اعلامی برای سرویس مدارس از سوی آموزش و پرورش و نهادهای بالادستی اعلام شده و مدیریت شهری در این موضوع دخیل نیست.

 ایزدیار با اشاره به اینکه مجموعه آموزش پرورش و استانداری باید پیگیر باشند، افزود: با توجه به عدم رضایت والدین از نرخ اعلامی، موضوع باید در نهادهای بالادستی پیگیری و بررسی شود.

 وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع تبدیل وضعیت پرسنل ایثارگر مجموعه مدیریت شهری اشاره کرد و افزود: چند دسته ایثارگر در مجموعه مدیریت شهری مشغول به فعالیت هستند. گروه اول ایثارگرانی که مدرک تحصیلی لیسانس یا بالاتر مرتبط با پست های سازمانی شهرداری دارند روند تبدیل وضعیت این گروه در حال طی شدن است و به زودی به سرانجام خواهد رسید .

ایزدیار به بیان اینکه گروه دیگری دارای مدرک تحصیلی کمتر از لیسانس یا غیر مرتبط با پست های سازمانی شهرداری هستند افزود: در این میان باید پست‌های اعلامی طبق شرایط افراد تغییر کند از این جهت به زمان بیشتری برای تبدیل وضعیت افراد نیاز است.

وی همچنین در ادامه به قراردادهای حجمی اشاره کرد و گفت: ‌قرار دادهای حجمی مربوط به همکاران ما در حوزه پاک‌بان، سبزبان و همکارانی که در شرکت های پیمان کاری هستند هم انجام می‌شود.

ایزدیار با بیان اینکه در مرحله اول باید همکاران شرکتی را تعیین و تکلیف کنیم، افزود: طبق قانون اعلامی در مرحله بعدی این گروه تبدیل وضعیت خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =