علی فروغی - کراپ‌شده

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: لایروبی و پاک‌سازی کانال‌ها و مسیل‌ها در سطح منطقه مهم‌ترین عامل برای جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر است.

علی فروغی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل بارش در سطح منطقه تمهیدات لازم در جهت لایروبی و پاک‌سازی کانال‌های روباز و بسته و مسیل‌ها انجام‌شده است.

 فروغی ادامه داد: لایروبی و پاک‌سازی مسیل‌ها در جهت روان‌سازی آب نیز در دستور کار قرار دارد که قسمتی از آن در حال اجرا است و تا شروع فصل بارش تمامی نقاطی که نیاز به لایروبی دارد انجام خواهد شد.

وی جلوگیری از جاری شدن سیلاب احتمالی در زمان بارش‌های فصلی را از اهداف اصلی لایروبی و پاک‌سازی مسیل‌ها دانست و گفت: پایش و بازدیدهای منظم کانال‌های اصلی و فرعی منطقه، تهیه چک‌لیست و گزارش مربوط به هر کانال، لایروبی مستمر روزانه کانال‌های سطح منطقه بر اساس برنامه مدون، لایروبی و پاک‌سازی مستمر حوضچه‌ها و ورودی‌های کانال‌ها، چک کردن نقاط حساس قبل از شروع فصل بارش تنها بخشی از اقداماتی است که از سوی این منطقه اجرا می‌شود.

این مسئول اظهار داشت: پاک‌سازی و لایروبی جداول و کانال‌ها در جهت جلوگیری ازآب‌گرفتگی‌های احتمالی توسط شهرداری انجام خواهد گرفت، اما برای جلوگیری و رفع تمامی مشکلات، شهروندان نیز باید همکاری و همراهی لازم را داشته باشند و از ریختن زباله و ضایعات ساختمانی در معابر و جداول خودداری کنند تا در زمان بارندگی بدون مشکلات آب‌گرفتگی نظاره‌گر بارش رحمت الهی باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =