حسین مهاجری

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه حفظ و توسعه صنایع دستی دوبال توسعه گردشگری است بر حفظ و بهره برداری صحیح از میراث فرهنگی وهمکاری تمام دستگاه‌ها در حفظ و بهره برداری آن تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حسین مهاجری با بیان این مطلب در اجلاس کلانشهرها اظهارداشت: سومین اجلاس کلان ‌شهرها و مراکز استان‌ها با محوریت «گردشگری شهر و صیانت و بهره‌مندی پایدار از میراث تاریخی و طبیعی» طی دو روز به میزبانی کمسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر و شهرداری ساری با حضور حجت الاسلام امرودی مشاور امور فرهنگی وزیر امور خارجه، احمد تجری مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و روسای کمیسیون های شهرسازی و معماری کلانشهر ها در ساری برگزار شد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در این اجلاس مباحث مختلفی در ارتباط با گردشگری شهرها و استفاده از این ظرفیت برای رشد، توسعه اقتصادی و ارتقاء صنعت گردشگری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مهاجری بیان کرد: تاکید بر ضرورت تامین امنیت اخلاقی، سلامت و امنیت اقتصادی که یکی از شاخصه‌های مهم و زمینه ساز رونق صنعت گردشگری است، مورد بحث قرار گرفت و تحقق این امر موجب افزایش چشمگیر بهره گیری از ظرفیت گردشگری شهرها خواهد بود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: حفظ و توسعه صنایع دستی دوبال توسعه گردشگری است که این صنعت را تبدیل به یک صنعت فراگیر کرده است و توسعه آن نیازمند همکاری تمام دستگاه‌ها می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =