محمد اسدیان

رییس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج گفت: کتابخانه مجازی و الکترونیکی مدیریت شهری کرج با هدف دسترسی آسان شهروندان و محققان به مطالعه و پژوهش راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز محمد اسدیان اظهار کرد: این کتابخانه با هدف ایجاد شبکه واحد مراکز مطالعاتی و پژوهشی در حوزه شهری و مدیریت شهری و عدم موازی کاری در حوزه های مختلف راه اندازی شده است.

رییس  مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج افزود: در این راستا تفاهم نامه ای بین مراکز پژوهشی شورای شهر کرج  و تهران مبنی برپیشبرد اهداف و حل مشکلات مدیریت شهری منعقد شد که یکی از این موارد راه اندازی کتابخانه دیجیتال و تشکیل بانک داده پژوهشگران درحوزه مطالعات شهری و پژوهشی، همکاری در خصوص تالیف و انتشارکتب پژوهشی و نشریات علمی بود.

اسدیان تصریح کرد: در عصر فناوری الکترونیکی، حضور فعال دانشجویان در مطالعات حوزه مدیریت شهری کمرنگ شده است که راه اندازی کتابخانه الکترونیکی کمک شایانی در بحث کتب پژوهشی مدیریت شهری و استفاده دانشجویان و عموم مردم خواهد بود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: پشتیبانی از پژوهش و آموزش در راستای اهداف، رسالت و ماموریت‌های مدیریت شهری، استفاده از فناوری‌های نو و به روزرسانی مطالعات جهت ارائه هر چه بهتر و بیشتر خدمات به جامعه وبرگزاری دوره‌ها وکارگاه های آموزشی مداوم برای استفاده منابع الکترونیکی از اهداف راه اندازی کتابخانه دیجیتال است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =