عمار ایزدیار

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج از تصویب طرح دوفوریتی اعضای شورای شهر در خصوص ساخت تندیس ۳ تن از شهدای امنیت به نام‌های شهید آرمان علی وردی، شهید قدرت بیگلو و شهید سید روح اله عجمیان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عمار ایزدیار در پایان هفتاد و نهمین جلسه رسمی شورای شهر کرج در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، شهادت بسیجی روح الله عجمیان را تسلیت گفته و اظهار داشت: با تصویب طرحی دو فوریتی ساخت تندیس ۳ تن از شهدای امنیت به نام‌های شهید آرمان علی وردی، شهید قدرت بیگلو و شهید سید روح اله عجمیان در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این اقدام با هدف حمایت مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر از نیروهای بسیجی و انتظامی با توجه به شرایط و موضوعات روز جاری در کشور صورت گرفته است.

این مسئول توضیح داد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و فرمایش ایشان که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و با عنایت به شهادت مظلومانه دو تن از بسیجیان در استان البرز و همچنین شهادت بسیجی مجاهد آرمان علی وردی که نماد مقاومت و ولایت پذیری است و همچنین به منظور اعلام حمایت و تقدیر از زحمات نیروهای جان برکف نیروی انتظامی، شورای اسلامی شهر کرج در قالب طرح دوفوریتی شهرداری را مکلف به ساخت سه تندیس از شهدای امنیت کرد.

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: پیشنهاد به صورت دوفوریتی در صحن علنی شورای اسلامی شهر مطرح شد و کمیته نام گذاری معابر در شورای اسلامی شهر در نظر دارد تا نسبت به نام‌گذاری متعددی از معابر به نام این ۳ شهید بزرگوار طی جلسه‌ای که به فوریت برگزار خواهد شد، اقدام کند.

ایزدیار بیان کرد: ابتدا دوفوریت سپس اصل طرح با قید ساخت تندیس و نام گذاری محل به کمیسیون فرهنگی ارجاع شد و با اکثریت آراء حاضرین به تصویب رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =