• ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
  • کد خبر: 82082
علی رضا سعیدی

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه بودجه فرهنگی سال ۱۴۰۲ بین ۱۸ دستگاه توزیع می شود،گفت: بودجه فرهنگی شورای ششم کرج با ۴۰ میلیارد تومان پنج برابر شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حجت الاسلام علیرضا سعیدی در نشست کارگروه فرهنگی و ورزشی طرح اجرایی جشنواره «البرز قوی» که به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج و با حضور معاون هماهنگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) و نمایندگان دستگاه های اجرایی استان در محل فرمانداری کرج برگزار شد اظهار داشت: بودجه فرهنگی شورای ششم کرج پنج برابر شده است و مدیریت شهری و شورای شهر موظف شده‌اند که کل بودجه سال ۱۴۰۲ خود را در این بخش با ۱۸ دستگاه فرهنگی استان به اشتراک بگذارند.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی باید متناسب با ذائقه مردمی در راستای اجرای اهداف نظام اسلامی اجرایی شود تا تاثیرفرهنگی خود را داشته باشد، بنابراین مردمی سازی در برنامه‌ها باید مورد توجه باشد.

حجت الاسلام سعیدی تاکید کرد: اول باید از ذائقه شناسی شروع کرد به موازات آن استانداردهای فرهنگی ایجاد کنیم و بعد فرایند فرهنگ سازی صورت بگیرد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: ایجاد نشاط و پویایی اجتماعی از برنامه‌های اصلی طرح جشنواره البرز قوی است که مدیری شهری نیز باید اجرا و تقویت برنامه‌های مذهبی، زیارتی، فرهنگی و اجتماعی تلاش کند.

گفتنی است در نشست کارگروه فرهنگی و ورزشی طرح اجرایی جشنواره البرز قوی ، طرح اجرایی جشنواره البرز قوی به دبیری سپاه امام حسن مجتبی (ع) تبیین و تشریح شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =