جلسه در خصوص بزرگراه شمالی

مدیرعامل شرکت احداث کنارگذر شمالی کرج از پیشرفت ۷۰ درصدی این پروژه خبر داد و گفت: استفاده از ظرفیت‌های اجرایی قرارگاه خاتم انبیاء موجب تسریع در اجرای پروژه کنارگذر شمالی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علی رحیم خانی در نشستی که با حضور نمایندگان فنی و مالی قرارگاه خاتم انبیاء، مشاور استاندار و مدیرکل دفتر فنی استانداری البرز، نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی استان، معاونین معماری و شهرسازی و فنی و عمرانی شهرداری کرج و دیگر مسئولین و مشاورین پروژه صورت گرفت، در خصوص نحوه سرمایه‌گذاری و مشارکت و تکمیل بخشی از پروژه که تاکنون عملیات اجرائی خاصی در آن صورت نگرفته، بحث و گفت‌وگو شد. 

رحیم خانی با اشاره به بازدیدی که به‌منظور بهره‌گیری از توان و ظرفیت‌های اجرایی قرارگاه خاتم انبیاء به‌منظور تکمیل آزادراه کنارگذر شمالی کرج صورت گرفت، افزود: در صورت استفاده از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و اجرائی قرارگاه خاتم انبیاء ، عملیات احداث این پروژه بزرگ شهری با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت احداث کنارگذر شمالی کرج با اشاره به اینکه پروژه‌ کنارگذر شمالی به‌عنوان پروژه شاخص شهر محسوب می‌شود، افزود: در تلاش هستیم با بهره‌گیری از توان و ظرفیت‌های قرارگاه خاتم انبیاء بخشی از مشکلات پیش روی بهره‌برداری از این پروژه را مرتفع کنیم.

وی بابیان اینکه در این دوره مدیریت شهری اهتمام ویژه‌ای به تکمیل پروژه های شاخص شهر وجود دارد، افزود: پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی این پروژه نشان از عزم جدی و اهتمام مدیریت شهری برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه شهری است و بدون شک با همکاری دستگاه‌های مربوطه می‌توان بسیاری از موانع را مرتفع تا تکمیل پروژه با سرعت بیشتری ادامه یابد.

روند تکمیل کنارگذر شمالی کرج تسریع می‌شود / پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه کنارگذر شمالی

روند تکمیل کنارگذر شمالی کرج تسریع می‌شود / پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه کنارگذر شمالی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =