عمار ایزدیار

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: مدیریت شهری همه تلاش خود را جهت استفاده از راه حل‌های قانونی برای بررسی ابطال تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری به قراردادی انجام می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عمار ایزدیار در پایان هشتاد و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور اعضای شورا، شهردار کرج، معاونین و مدیران شهری برگزار شد در جمع اصحاب رسانه ضمن تسلیت ایام فاطمیه به مصوبات و لوایح این جلسه اشاره و  اظهار داشت: بر اساس بخشنامه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و به دنبال پیگیری‌ مدیریت شهری و شورای شهر حدود ۳۶۸ نفر از نیروهای شرکتی با رعایت شرایطی و از طریق آزمون مراحل تبدیل وضعیت خود را طی کردند.

 سخنگو و نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به دغدغه کارکنان شرکتی از رای دیوان عدالت اداری تصریح کرد: پس از گذشت ماه‌ها و مراحل پایانی رای شماره ۱۱۷۱ هیات عمومی دیوان عدالت اداری با موضوع ابطال نامه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری به قراردادی توسط رییس هیات عمومی دیوان عدالت اداری ابلاغ شد.

ایزدیار خاطر نشان کرد: در این راستا با توجه به نگرانی کارکنان تعیین تکلیف نیروهای شرکتی با تشکیل کارگروه در حال بررسی است تا ظرفیت‌های قانونی بررسی و راه کار و تمهیداتی در جهت رفع آن اقدام شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کرج کارکنان شهرداری را به آرامش دعوت و بیان کرد: رعایت منافع و مصالح شهرداری و کارکنان وظیفه ماست و اعضای شورای شهر در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =