7

سرپرست منطقه ۷ شهرداری کرج گفت: نصب تجهیزات ترافیکی و علائم راهنمایی و رانندگی، زمینه‌ساز ایمنی و روان‌سازی ترافیک در شهر است.

آرش یگانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با تأکید بر لزوم ارتقاء تجهیزات ترافیکی در منطقه از نصب یک هزار و ۶۰۰ علائم ترافیکی شامل گل‌میخ، استوانه ایمنی، چشم‌گربه‌ای و چشم ببری، باتومی ارتجاعی تابلوهای انتظامی و علائم عمودی در راستای افزایش ضریب ایمنی در سطح منطقه خبر داد.

یگانی همچنین از اجرای ۱۰۰ متر طول خط‌کشی معابر ممتد و ۴۰۰ مترمربع رنگ‌آمیزی سرعت‌گیر در سطح منطقه خبر داد و گفت: آگاهی شهروندان از وضع موجود در معابر موجب کاهش تصادفات و افزایش ایمنی در سطح شهر می‌شود.

این مسئول بابیان اینکه هدف از نصب و جانمایی تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی در معابر و خیابان‌ها، زمینه‌سازی برای ایمنی و تسهیل در عبور و مرور سواره‌رو و در نظر گرفتن حقوق شهروندی است، خاطرنشان کرد: طی انجام بازدیدهای میدانی توسط کارشناسان نواحی، مکان‌هایی برای نصب تابلوهای ترافیکی جدید مشخص و تا پایان سال نسبت به نصب و یا تعویض تابلوهای ترافیکی جدید در سطح معابر و شریان‌های اصلی و فرعی اقدام خواهد شد.

سرپرست منطقه ۷ شهرداری کرج گفت: هدف این منطقه در خصوص ارتقای تجهیزات، زمینه‌ساز ایمنی و روان‌سازی ترافیک است که در این خصوص، طی یک برنامه عملیاتی با بررسی‌های میدانی و نیازسنجی، استانداردسازی و ایمن‌سازی معابر در دستور کار قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =