بازدید از دانشگاه هنر تهران / واحد کرج

شهردار کرج با اشاره به تاثیر ارتباط شهرداری و دانشگاه‌ها در بهبود عملکرد، گفت: از ظرفیت علمی دانشگاه‌ها برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری استفاده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد کیانی صبح امروز (سه شنبه ۱۳ دی ماه) به همراه اعضای شورای شهر کرج با حضور در دانشگاه هنر با مدیران این مجموعه دیدار و درباره موضوع‌های فی مابین گفت و گو کردند.

این مسئول در این نشست با اشاره به نقش مؤثر دانشگاه در پیشبرد اهداف مجموعه مدیریت شهری، اظهار داشت: سعی بر این است که از ظرفیت‌های علمی و هنری دانشگاه هنر برای پیشبرد اهداف مجموعه مدیریت شهری استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه بهره بردن از توان و تجربه دانشگاه هنر و سایر مجموعه‌های علمی امری ضروری است، گفت: تلاش می‌کنیم از این ظرفیت به درستی و برای برقراریِ ارتباطی دوسویه و البته مؤثر استفاده کنیم.

شهردار کرج با بیان اینکه کلانشهر کرج از حیث داشتنِ ورودی‌ها بارها مورد تذکر دلسوزانه امام جمعه محترم قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: در کنار برنامه ریزیِ مجموعه مدیریت شهری، کمکِ دانشگاه هنر هم می‌تواند بخشی از مشکلات این حوزه را کاهش دهد.

وی در ادامه ضمن یادآوری این موضوع که مجموعه مدیریت شهری در ساخت و ایجاد نمادهای شهری با  فقرِ زیادی روبرو است و  باید به دنبال رفع آن بود، عنوان کرد: این موضوع، از دیگر مواردی است که دانشگاه هنر می‌تواند در تحقق آن کمک حال مجموعه مدیریت شهری باشد.

به گفته کیانی، یکی دیگر از وظایف مهم مجموعه مدیریت شهری هویت بخشی و ایجادِ تعلق خاطر در شهروندان است.

وی گفت: در زمینه ایجادِ حس تعلق با ضعف‌های ساختاری روبرو هستیم که توان و تخصص دانشگاه هنر می‌تواند کمک‌کننده باشد.

گفتنی است، در این نشست علیرضا رحیمی، حسین مهاجری، عمار ایزدیار و مسعود محمدی از اعضای شورای شهر نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

لازم به توضیح است مشارکت دانشگاه هنر در برخی پروژه‌های عمرانی مثل پروژه پارکرود و اعلام آمادگی شهرداری کرج برای خریدِ آثار هنری هنرمندان از دیگر موضوع‌های مطرح شده در این نشست بود.

استفاده از ظرفیت علمی دانشگاه‌ها برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری

استفاده از ظرفیت علمی دانشگاه‌ها برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری

استفاده از ظرفیت علمی دانشگاه‌ها برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری

استفاده از ظرفیت علمی دانشگاه‌ها برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =