...............

شهردار کرج با اشاره به اخذ مصوبه شورای اسلامی شهر کرج برای اعمال تخفیف در عوارض شهروندان خوش‌حساب، گفت: با هدف تکریم شهروندانی که تا پایان سال عوارض خود را به موقع پرداخت کنند، ۳۱ درصد تخفیف خوش‌حسابی اعمال خواهد شد.

مهرداد کیانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، این مطلب را اعلام کرد و افزود: این تخفیف شامل کسانی می‌شود که عوارض خود را به صورت نقدی و از زمان صدور پروانه تا پایان سال جاری پرداخت کنند.

وی همچنین به تخفیفات مربوط به جرائم کمیسیون ماده صد اشاره و بیان کرد: بیان کرد: در صورتی که پرداخت این جرائم مشروط به تعیین تکلیف عوارض بعد از کمیسیون ماده صد، به صورت نقدی باشد، مشمول بهرمندی از تخفیف ۴۰ درصد تخفیف در ماه اول و ۳۰ درصد تخفیف در ماه دوم می‌شود.

شهردار کرج در ادامه از تخفیف برای پلاک‌هایی که با شهرداری توافق دارند و بهای خدمات خود را بر اساس بهای خدمات مصوب سال ۱۴۰۱ می‌پردازند، سخن گفت و افزود: شهروندانی که بهای خدمات مذکور را به صورت نقدی پرداخت کنند، شامل ۲۳ درصد تخفیف در ماه اول و ۲۰ درصد تخفیف در ماه دوم خواهند شد.

کیانی با بیان اینکه در بحث نوسازی نیز خبر خوبی برای شهروندان کرجی داریم، اضافه کرد: پلاک‌هایی که معوقه دارند، در صورتی که با پرداخت عوارض نوسازی تا پایان سال جاری، معوقات خود را نیز پرداخت کنند، مشمول جریمه نخواهند شد.

منتشر شده در تاریخ ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =