پلمپ مغازه

سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج؛ از پلمپ مراکز غیرمجاز خریدوفروش پسماندهای خشک در خیابان شهید ایرانی به‌صورت مستمر و با همکاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج خبر داد .

حسین عطایی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: با توجه به آلودگی‌های بسیار زیاد و متعدد زیست‌محیطی پسماندها که یکی از چالش‌ها و معضلات قدیمی این منطقه و فعالیت ضایعاتی‌های غیرمجاز در قالب جمع‌آوری و انباشت پسماندها در خیابان شهید ایرانی حصارک می‌باشد، پلمپ و برخورد آن‌ها با مشارکت دستگاه قضا و نیروی انتظامی به‌صورت مستمر در دست اقدام معاونت خدمات شهر منطقه قرار دارد.

عطایی افزود: فعالیت واحدهای غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات و پسماندها علاوه بر مخدوش نمودن چهره شهر و ایجاد نازیبایی، ازنظر بهداشتی نیز در تجمع حیوانات موذی و مزاحم دخیل است و شهروندان از فعالیت آن‌ها گلایه‌مند هستند.

این مسئول گفت: شهرداری در دایره قوانین توان برخورد و مقابله با واحدهای غیرمجاز جمع‌آوری پسماند و ضایعات را دارد به همین منظور، با شناسایی محل فعالیت آن‌ها و پلمپ مغازه‌ههای متخلف یا حتی توقیف ماشین‌آلات و چرخ‌دستی‌های فعال برای جمع‌آوری ضایعات به‌ویژه در خیابان مذکور و سایر محدوده‌های شهری اقدامات قانونی را به صورت مستمر انجام می دهد.

عطایی در پایان افرود: با توجه به دستور معاون دادستان عمومی و انقلاب با تمامی افرادی که به هر نحوی در جمع‌آوری و خریدوفروش و انباشت پسماندهای شهری (ضایعات) دخیل باشند، برخورد قانونی صورت می‌گیرد و ضمن پلمپ و مسدود نمودن صنوف و تخریب محل‌های احداث‌شده با عوامل آن نیز برخورد جدی صورت می‌گیرد.

منتشر شده در تاریخ ۸ بهمن ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =