ذبیحی

خزانه دار شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اجرای طرح‌هایی اولویت دار در بودجه ۱۴۰۲ شهرداری گفت: توسعه متوازن بودجه باید در تمامی نقاط شهر بخصوص مناطق کم برخوردار اتفاق بیفتد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ علی ذبیحی در جلسه کمیسیون تلفیق به بررسی بودجه سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و اظهارداشت: تمامی اعضای شورای شهر بر توزیع متوازن بودجه مدیریت شهری تاکید دارند و این رویکرد مورد توجه ما است.

خزانه دار شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: بودجه مناطق ۱۰ گانه شورای شهر حداقل ۲۵ درصد بالای متمم است و بودجه ای است که نوآوری در آن دیده نشده است.

ذبیحی اذعان کرد: بودجه نویسی در مدیریت شهری نیازمند تلاش و فعالیت نسبت به سالهای گذشته است و باید همراه با خلاقیت و نوآوری باشد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به زحمات شهرداری در تنظیم بودجه، بر ایجاد درآمدهای پایدار تأکید کرد و یادآور شد: باید هزینه‌ها را کاهش دهیم؛ زیرا در بودجه‌ریزی، پایین نگه داشتن هزینه‌ها بسیار مهم است.

به گفته خزانه دار شورای اسلامی شهر کرج؛ ارائه خدمات شایسته به شهروندان رسالت فرهنگی و اجتماعی شهرداری است در این راستا شهرداری نهادی عمومی و متعلق به شهروندان است و مشارکت حداکثری شهروندان در اداره امور شهر و تأمین هزینه‌ها، نشئت گرفته از حس تعلق شهروندان به شهر است که به تبع آن پروژه‌های عمرانی، خدماتی و زیربنایی نیز اجرا می‌شود.

منتشر شده در تاریخ ۹ بهمن ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =