علی رضا سعیدی

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج گفت: بر اساس سند چشم انداز ۱۴۱۴ لایحه بودجه و برنامه‌های شهرداری نوشته و تنظیم شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ حجت الاسلام علیرضا سعیدی در جلسه کمیسیون تلفیق به بررسی بودجه سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و اظهارداشت: سند چشم انداز شهرداری با افق ۱۴۱۴ طراحی شده که در همه حوزه‌های شهری برنامه‌ریزی شده است اگر بودجه شهرداری در راستای سند چشم انداز تهیه و ارائه می‌شد قابل دفاع و علمی‌تر بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به برخی از مهمترین سیاست‌های اجرایی بودجه ۱۴۰۲ شهرداری افزود: اتمام پروژه‌های نیمه تمام و اولویت‌بندی طرح‌ها و پروژه‌ها، تعریف پروژه‌ها بر اساس عدالت محوری و توزیع متوازن خدمات در شهر، توجه ویژه به مناطق کمتر برخوردار از جمله این سیاست‌های اجرایی است.

سعیدی با بیان اینکه بودجه سال آینده شهرداری در محورهای فرهنگی و گردشگری، عمرانی، اقتصادی مدیریتی تعریف چندانی نشده تأکید کرد: مدیریت شهری می‌توانست از جمله مهمترین راهبردهای فرهنگی بودجه سال آینده را به تقویت هویت تاریخی فرهنگی، کمک به بازشناسی ارزش‌های فرهنگی شهر، توسعه گردشگری در شهر برنامه‌ریزی و در بودجه‌نویسی اشاره کند که متأسفانه در این محور برنامه‌ای نداشته است.

منتشر شده در تاریخ ۹ بهمن ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =