نشست روابط عمومی استان

شهردار کرج در جلسه‌ای که با حضور مسئولان روابط عمومی مناطق ده‌گانه و سازمان‌ها وادارت ستادی شهرداری کرج برگزار شد، گفت: آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع از اقدامات مدیریت شهری به شهروندان در بخش‌های مختلف همواره از اقداماتی است که وظیفه آن به دوش روابط عمومی‌ است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ مهرداد کیانی در جلسه‌ای که با حضور مسئولان روابط عمومی‌های مناطق 10گانه، سازمان‌ها و معاونت‌های شهرداری کرج به میزبانی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری برگزار شد، با تأکید بر اهمیت نقش روابط عمومی در مدیریت شهری گفت: روابط عمومی بهترین نمایانگر جایگاه و خدمات شهرداری به شهروندان است.

کیانی گفت: با توجه به اینکه بنده طی سالیان دور با فضای روابط عمومی آشنا و انس گرفته‌ام نگاه ویژه‌ای به این حوزه و عملکرد آن دارم.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از مدیریت شهری نگاه ویژه ای به حوزه روابط عمومی و رسانه وجود دارد، افزود: موضوع اطلاع‌رسانی و موضوعاتی که در فضای روابط عمومی، رسانه‌ای و فضاهای مجازی وجود دارد باید موردتوجه قرار گیرد.

شهردار کرج در ادامه صحبت‌های خود با تأکید بر نقش پررنگ فضای مجازی نسبت به دیگر عرصه‌های رسانه‌ای گفت: عملکرد روابط عمومی می‌تواند نقش مؤثری در فضای های مجازی به جهت به تصویر کشیدن اقدامات و خدمات شبانه روزی شهرداری کرج داشته باشد.

کیانی بابیان اینکه بیشترین وقت و کار خانواده بزرگ شهرداری ارائه خدمات به شهر و شهروندان است، افزود: در این راستا تبیین جایگاه و خدمات شهرداری بر عهده روابط عمومی است تا از این طریق شهروندان را به این اقدامات آگاه کرده و نمود خوبی از این اقدامات به تصویر بکشند.

شهردار کرج در جمع مسئولان روابط عمومی‌ها مدیریت شهری ضمن استماع نظرات حاضران به دغدغه‌های این تلاشگران حوزه خبر و رسانه اشاره و از تجهیز این ادارات که مهم‌ترین دغدغه آن‌ها بوده خبر داد و ارتقای تجهیزات و برگزاری کارگروه‌های آموزشی  برای تربیت نیروی انسانی ماهر در این حوزه همچنین بازنگری چارت سازمانی به‌منظور اجر نهادن به جایگاه این زحمت کشان را از برنامه‌هایی برشمرد، که در دست پیگیری است.

منتشر شده در تاریخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =