7

سرپرست منطقه ۷ شهرداری کرج گفت: به‌منظور ایجاد امنیت و کاهش تصادفات، نصب علائم راهنمایی و رانندگی در اکثر نقاط سطح منطقه انجام‌شده است.

آرش یگانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به نصب بیش از ۴۵۰ عدد تابلوی انتظامی در کمتر از بیست روز کاری، گفت: نصب گل‌میخ و نصب باتومی استوانه‌ای و رنگ آمیزی و نظافت تابلوهای راهنمایی و رانندگی سطح شهر اجرایی شده است.

وی افزود: مناسب‌سازی مسیر تردد عرضی عابر پیاده در میدان طالقانی، میدان رستاخیز، خیابان شهرداری و دیگر معابر اصلی همچنین پروژه اصلاح هندسی بلوار مؤذن و انقلاب باهدف ایمنی در تردد و جلوگیری از تصادفات بر اساس اصول صحیح ترافیکی در معابر با توجه به شرایط جوی در حال انجام شده و در چند روز آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

یگانی با اشاره به اقدامات ایمنی در سطح منطقه بیان کرد: خط‌کشی‌ها و نشانه‌گذاری‌های اجراشده در سطح جاده‌ها و خیابان‌های شهر، رفت‌وآمد رانندگان و عابرین را به‌صورت قانونمند ممکن ساخته و مانع از بروز حوادث ناگوار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: رعایت اصول ترافیکی و قوانین راهنمایی رانندگی توسط رانندگان و شهروندان در راستای ایجاد فضای شهری ایمن و آرام ضروری بوده که همگان باید در اجرای آن کوشا باشند.

وی به لزوم ایجاد نشاط اجتماعی در فضای شهری با توجه به گرامیداشت دهه فجر و اعیاد ماه رجب اشاره کرد و افزود: ۲۲ بهمن یکی از شاخص‌ترین مناسبت‌های ملی و انقلابی ایران محسوب می‌شود و همه ما به‌عنوان میراث داران انقلاب وظیفه‌داریم تا این ارزش‌ها را با برگزاری یادمان، تصویرسازی و تداعی خاطرات شیرین روزهای پر التهاب انقلاب برای شهروندان و نسل‌ جدید روایت کنیم.

منتشر شده درتاریخ۱۴۰۱/۱۱/۱۶

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =