حجت الاسلام سعیدی

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای شهر کرج با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی در سازمان فرهنگی هنری تجمیع شود گفت: با تجمیع فعالیت‌های فرهنگی موازی‌کاری‌ها در مجموعه مدیریت شهری ساماندهی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر کرج، حجت الاسلام علیرضا سعیدی در جلسه کمیسیون تلفیق بودجه در خصوص بودجه پیشنهادی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری اظهار کرد: در ایام اغتشاشات اخیر، به موجب شعارنویسی‌های صورت گرفته، بسیاری از دیوارهای سطح شهر آسیب دیدند.

وی با تأکید بر ضرورت اتخاذ تدابیر اساسی جهت زیباسازی شهر بیان کرد: می‌توان برخی از این دیوارها را با مطالب آموزشی، تربیتی، فرهنگی، فرهنگ شهروندی و... طراحی کرد. البته منظور، دیوارنگاری با هزینه‌های سنگین نیست، بلکه می‌توان طی هماهنگی با گروه‌های هنری، مطالبی را روی این دیوارها طراحی کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای شهر کرج با اشاره به در نظر گرفتن ۲۰ میلیارد تومان برای ساماندهی ورودی‌ها و خروجی‌های شهر، با طرح این سؤال که با این مبلغ، قرار است چند ورودی و خروجی ساماندهی شود؟ عنوان کرد: در صورتی که مطالعات این طرح انجام شده، طرح پروژه ارائه شود تا درباره آن اظهار نظر شود.

حجت الاسلام سعیدی با تأکید بر اینکه باید ردیفی نیز برای مطالعه ارزیابی تأثیرات فرهنگی و اجتماعی هر پروژه در نظر گرفته شود و متخصصین امر، این موضوع را مورد بررسی قرار دهند، خاطرنشان کرد: پیشنهاد من این است که ردیفی در بودجه برای این موضوع دیده شود زیرا سازمانی که ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه می‌کند، باید به ارزیابی تأثیرات فرهنگی و اجتماعی پروژه‌های خود بپردازد.

وی با بیان اینکه قصد تجمیع و هدفمند کردن بودجه‌های فرهنگی در سازمان‌ها و مناطق مختلف و هزینه کرد آن‌ها در راستای سیاست‌های کلی مصوب در کمیسیون فرهنگی را داریم، بر ضرورت مطالعه طرح تپه‌های مرادآب و بی‌نهایت و المان تپه موشکی تأکید کرد و گفت: پیشنهاد می‌کنم از طرح‌ها و ایده‌های برتر جشنواره برگزار شده با  مشارکت دانشگاه مشکات ولایت استفاده شود تا نیاز به طراحی پروژه جدید نباشد.

منتشر شده در تاریخ ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =