مریم قهرمانی

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه تجهیزات سازمان آتش نشانی به استانداردها نزدیک شود گفت: کار آتش‌نشانان از امور مهم در جامعه به شمار می‌رود در این راستا امکانات و تجهیزات آتش‌نشانی این کلانشهر در حد استاندارد نیست.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر کرج، مریم قهرمانی صارم در جلسه بررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اظهارداشت: بودجه باید به گونه‌ای تعریف شود که فاصله ما باایده‌آل‌ها کمتر شود.  

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: باید در نظر داشته باشیم که بحران خبر نمی‌کند و با توجه به اینکه تجهیزات ما با استانداردها فاصله بسیاری دارند، باید فکری به حال این موضوع کنیم.  

قهرمانی عنوان کرد: با توجه به اینکه کرج، مرکز استان البرز و کلانشهری در همجواری پایتخت بوده و مورد مراجعه شهرهای پیرامون است، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج باید پیگیری‌های لازم را در این زمینه صورت دهد و تجهیزات وسیع‌تر و کلی‌تر دیده شوند و از سوی شهرداری مرکز نیز این اراده وجود داشته باشد که به استانداردها نزدیک شویم.

منتشر شده در تاریخ ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =