• ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷
  • کد خبر: 82683
رحیمی

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: بهسازی رودخانه و اجرای پاکرود پروژه ای عمرانی با پیوست بزرگ زیست محیطی است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ علیرضا رحیمی محمودآبادی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا در جلسه کمیسیون تلفیق در خصوص بررسی بودجه معاونت شهرسازی و سازمان سیما و منظر گفت: عدم وجود طرح منسجم، کوتاهی دستگاههای مجری و ناظر و اعمال سلایق شخصی، پروژه پاکرود را به بیراهه می‌کشاند.

رییس کمیسیون عمران اضافه کرد: بهسازی رودخانه پاکرود پروژه ای عمرانی با پیوست بزرگ زیست محیطی است و در این خصوص در معاونت شهرسازی و سازمان سیما و منظر ردیف تعریف شده است و این جداسازی و فاصله داشتن باعث عدم انسجام پروژه می‌شود.  

دبیر کمیسیون شهرسازی ضمن بیان اینکه تصمیم گیری چگونگی اجرای این پروژه در معاونت شهرسازی در حال انجام است در حالیکه کار باید در قالب خودش قرار گیرد افزود: این پروژه نیازمند مطالعه، طرح و اخذ مجوزها و هماهنگی های لازم آب منطقه ای و مجوزهای حقوقی خاص است.

رحیمی در پایان یادآور شد: موضوع دریاچه مصنوعی را نباید به پاکرود که یک فاز آن در حال انجام است گره زد چرا که قرار بود طراحی و اجرای پاکرود در یک فاز انجام شود تا موضوعات جذب گردشگر، سرمایه گذار و ایجاد مرکز تفریحی و گردشگری و... مورد مطالعه و مشاوره قرار گرفته شود.
 

منتشر شده در تاریخ 17 بهمن ماه 1401

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =