حجت الاسلام سعیدی

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج گفت: ساخت و تجهیز سالن‌های ورزشی چند منظوره با رویکرد مدیریت بحران در کرج در دستور کار مدیریت شهری قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهرکرج، حجت الاسلام علیرضا سعیدی در حاشیه جلسه کمیسیون تلفیق در خصوص بودجه پیشنهادی ۱۴۰۲ شهرداری به زلزله اخیر شهر خوی اشاره کرد و ساخت سالن‌های چند منظوره مدیریت بحران در این کلانشهر را ضروری دانست و اظهار داشت: با توجه به جمعیت این کلانشهر حداقل باید در هر منطقه از شهر یک سالن مدیریت بحران تجهیز شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج افزود: سالن‌های چند منظوره با هدف مدیریت اوضاع در شرایط بحرانی احداث شوند و در مواقع غیر بحرانی با کاربرد فرهنگی و ورزشی در اختیار شهروندان قرار گیرد.

سعیدی بیان کرد: باتوجه به اینکه ایران کشوری زلزله خیز و آسیب‌پذیر از حیث بلایای طبیعی است، لازم است مدیران و دستگاه‌های مرتبط با مدیریت بحران پیش‌بینی‌های لازم برای رویارویی با حوادث را قبل از وقوع حادثه انجام دهند و تجهیزات لازم و مورد نیاز مردم را برای مواقع بحرانی آماده کنند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج از احداث ۵ سالن ورزشی چند منظوره و مدیریت بحران در مناطق ۵، ۳، ۶، ۷ و ۱۰ خبر داد و خاطرنشان کرد: اساس فعالیت در شهرداری بر پایه خدمت‌رسانی به شهروندان است و هیچ وقت تعطیلی بردار نبوده و نیست و طی تمام این سال‌ها وظیفه ما خدمت‌رسانی به مردم بوده‌است.

منتشر شده در تاریخ ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =