1

معاون معماری و شهرسازی شهرداری کرج گفت: طی جلسه‌ای مبنی بر تهیه و اجرای طرح تفصیلی، روند ساخت و سازهای شهر با نظارت دقیق و قانونمندتری مورد بررسی قرار گرفت.

عباس سعیدی کیا در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: شهرداری به عنوان متولی نظارت بر اجرای طرح توسعه تفصیلی بر روی ساخت و سازها نظارت دارد.

سعیدی کیا عنوان کرد: هدف از تهیه طرح تفصیلی، عملی کردن اصول و اهداف طرح جامع شهر برای بهتر کردن و ارتقاء کیفیت محیط، رفع کمبودها، ساماندهی محلات و افزایش توان نظارتی ساز و کار مدیریت شهر کرج است.

وی با یادآوری موضوعات مطرح شده در جلسه برگزار شده، در مورد نقش تدوین طرح تفصیلی در کالبد شهر توضیح داد و گفت: در جلسه مذکور مقرر شد نقطه نظرات ارائه شده به مشاورین اعلام تا در مراحل تهیه، طرح آن را بررسی نمایند.

روند ساخت و سازهای شهر با نظارت دقیق‌تر و قانونمندتری رصد شد


سعیدی کیا با اشاره به ضرورت برخورد و جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در کلانشهرها بیان کرد: نظارت شهرداری بر ساخت و ساز شهرداری‌ها جایگاه مهمی در انتظام فضای شهری دارند.

روند ساخت و سازهای شهر با نظارت دقیق‌تر و قانونمندتری رصد شد


گفتنی است در این جلسه که به منظور بهره‌مندی از نظرات کارشناسی و صاحبنظران با حضور مشاورین شهردار کرج، معاونین سابق شهرسازی و معماری شهرداری و مدیران کل حراست و بازرسی شهرداری کرج و مشاورین تهیه‌کننده طرح تفصیلی آتی شهر کرج برگزار شد، موضوعات پیشِ روی طرح هم‌اندیشی بررسی شد.

منتشر شده در تاریخ ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =