سعید صفری

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج با تأکید بر ضرورت تحقق عملیات عمرانی از ادامه طرح‌های بهسازی وجدول‌گذاری معابر خبر داد.

سعید صفری در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: به منظور تسهیل در رفت و آمد شهروندان و برطرف کردن نواقص و معایب عمرانی معابر سطح منطقه پروژه جدول‌گذاری و بهسازی معابر در دستور کار قرار گرفت.

صفری همچنین بر ضرورت انجام بهسازی آسفالت در کوچه‌ها و خیابان‌های سطح شهر تأکید کرد و اظهار داشت: ادامه طرح آسفالت معابر بر حسب اولویت‌بندی در حال انجام است.

وی گفت: در این راستا خیابان خوشبویی و کوچه حسینی در حصارک بالا با اجرای ۱۰۰ متر جدولگذاری و ۴۰۰ مترمربع آسفالت بهسازی شد.

این مسئول افزود: جدول‌گذاری در معابر منطقه علاوه بر افزایش میزان زیبایی بصری و نظم در ارکان عمرانی شهر، با هدف هدایت آب‌های سطحی و ایجاد امنیت برای شهروندان صورت می‌گیرد.

صفری در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سطح منطقه اظهارداشت: جدول‌گذاری کوچه بهشتی در خیابان ۲۲ بهمن جنوبی و پیاده روسازی وجدول‌گذاری خیابان عدل در حیدر آباد و عملیات زیرسازی و جدول‌گذاری کوچه شقایق به طول ۱۵۰متر و به مساحت هزار مترمربع طی روزهای گذشته اجرایی شده است.

سرپرست منطقه ۶ کرج با اشاره به در خواست‌های شهروندان مبنی بر آب گرفتگی در بلوار آزادی در محله حصارک بالا گفت: طی روزهای گذشته احداث یک مورد منهول آب‌های سطحی در این محله و تقاطع اسلامی محوطه‌ایستگاه تاکسی‌ها در جهت رفع آبگرفتگی و تجمع آب در معبر به اجرا در آمده است.

این مسئول در پایان تعهد شهرداری‌ها را در خصوص اجرای برنامه‌های هدفمند در راستای تحقق توسعه و عمران شهر یادآور شد و افزود: مدیریت شهری با در نظر داشتن این مهم نسبت به انجام اقدامات عمرانی در سطح شهر تلاش می‌ شود.

منتشر شده در تاریخ ۲اسفند ماه ۱۴۰۱


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =