مراسم افتتاح مترو گلشهر کرج

شهردار کرج : تلاش شورا و شهرداری تکمیل کامل پروژه قطار شهری تا دو سال آینده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد کیانی روز دوشنبه هشتم اسفندماه در آیین افتتاح خط ۲ قطار شهری کرج (ایستگاه آیت الله طالقانی تا ۴۵ متری گلشهر) که با حضور وزیر کشور، استاندار البرز و مدیران شهری برگزار شد، اظهار داشت: از مردم برای طولانی شدن راه‌اندازی پروژه قطار شهری کرج صمیمانه عذرخواهی می‌کنم.

وی بیان کرد: شهرهایی که با کرج کلنگ احداث قطار شهری را به زمین زدند سال‌ها است از مترو در حال استفاده کردن هستند اما به دلایلی بعد از قریب به دو دهه مترو کرج راه‌اندازی شد.

شهردار کرج گفت: با این وجود بسیار خوشحال هستم که بخشی از پروژه مهم قطار شهری کرج به طول ۶ کیلومتر در دوران مدیریت بنده به بهره‌برداری رسید.

کیانی یادآور شد: عزیزان زیادی در این سال‌ها برای راه‌اندازی این پروژه تلاش کردند، حدود ۵ سال هم این پروژه راکد مانده بود اما با حمایت اعضای شورای شهر ششم این اتفاق بالاخره رخ داد و امروز شاهد راه‌اندازی آزمایشی‌ایستگاه آیت الله طالقانی تا ۴۵ متری گلشهر هستیم.

شهردار کرج ادامه داد: همه تلاش ما اتصال پروژه مترو به‌ایستگاه شهید سلطانی و در ادامه مترو تهران است که تلاش می‌کنیم تا پایان دوره ششم شورای شهر کرج به صورت کامل محقق شود.

کیانی شهردار کرج با اشاره به نیاز پروژه قطار شهری کرج به حمایت‌های دولتی خاطرنشان کرد: قطعاً با حمایت دولت محترم در آینده نزدیک، شاهد تکمیلِ پروژه قطار شهری کرج خواهیم بود.

منتشر شده در تاریخ ۸ اسفند ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =