علی رحيم خانی معاونت اداره کل املاک و مستغلات

مدیر کل املاک و مستغلات شهرداری کرج گفت: به منظور حذف فیزیکی پرونده‌ها، طی جلسه‌ای تکمیل بانک جامع اطلاعات املاک بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علی رحیم خانی اظهار کرد: به منظور اجرای مصوبه شورای اسلامی شهر در خصوص تکمیل بانک اطلاعات شهرداری کرج و همچنین یکپارچه‌سازی اطلاعات املاک شهرداری در سازمان‌ها، مناطق و ستاد مرکز، جلسه‌ای با موضوع پایش تکمیل بانک اطلاعات املاک برگزار شد.


رحیم خانی بیان کرد: طی برگزاری این جلسه، عملکرد مناطق و سازمان‌ها در خصوص تکمیل بانک اطلاعاتی املاک پایش و پیشرفت‌ها و دستاوردهایی که در این زمینه حاصل شده مشخص و ارائه می‌شود و تصمیمات برای پیشبرد این امر اتخاذ شده است.


وی با تأکید بر اهمیت حذف فیزیکی پرونده‌ها اظهار کرد: از مهمترین تصمیماتی که در این جلسه اتخاذ شده این است که  فرآیندهای کاری در حوزه املاک به سمت اتوماسیون پیش رفته و گردش پرونده کاغذی متوقف شود.


این مسئول افزود: برای تحقق این امر مقرر شده با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج و مناطق تابعه، کلیه پرونده‌های فیزیکی املاک تحت مالکیت شهرداری به بایگانی منطقه ارسال و اقدامات صرفاً از طریق بانک اطلاعات املاک در بستر برنامه سامان شهر انجام شود.

منتشر شده در تاریخ ۹ اسفندماه ۱۴۰۱
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =