محمد محمودی نژاد

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج از ورود حدود ۱۱۰ هزار خودرو به بهشت سکینه(س) در روزهای ۵ شنبه و جمعه آخر سال خبر داد.

محمد محمودی نژاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار داشت: در روزهای پنج شنبه و جمعه پایان سال ۱۴۰۱ افتخار میزبانی بیش از حدود ۳۰۰ هزار زائر اهل قبور را داشتیم که این آمار با توجه به ورود حدود ۱۱۰ هزار خودرو و با احتساب هر خودرو سه سرنشین در نظر گرفته شده است.

وی از همکاری، همراهی و تعامل شهروندان و زائران اهل قبور با پرسنل سازمان و نیروهای حراست که وظیفه برقراری نظم و امنیت داخل آرامستان را داشتند، تشکر کرد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج با اشاره به اینکه از یک ماه گذشته تمام هدف، امکانات و نیروهای سازمان در راستای هرچه بهتر برگزار شدن آیین کهن زیارت اهل قبور در ۵ شنبه آخر سال بسیج شده بود، از زحمات شبانه روزی و تلاش‌های مستمر تمامی مسئولان، پرسنل، کارگران و دست اندرکاران سازمان قدردانی کرد.

محمودی نژاد اعلام کرد: از اذان مغرب روز گذشته (جمعه ۲۶ اسفند) که درب‌های آرامستان بسته شد تا صبح امروز شنبه ۲۷ اسفند، نیروهای خدوم خدمات شهری مشغول نظافت و جمع‌آوری زباله از قطعات و معابر آرامستان بهشت سکینه(س) بودند.



منتشر شده در تاریخ ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =