بازدید شهردار پارکرود

شهردار کرج گفت: طی‌ ماه‌های گذشته با تلاش شبانه‌روزی همکاران ما در سازمان سیما و منظر شهری خوشبختانه فاز اجرایی پروژه پارکرود پیشرفت محسوسی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد کیانی در حاشیه بازدید از پروژه پارک‌رود که با حضور علیرضا رحیمی، رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل و حسین مهاجری، رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج صورت گرفت، گفت: با آزادسازی حریم رودخانه کرج در شهرداری تصمیم بر این شد که یک پروژه شاخص گردشگری در این منطقه از شهر کرج اجرایی شود. در اجرای این پروژه پارک‌رود ما یک نگاه ویژه محیط‌زیستی و پاسداشت داشته‌های طبیعی شهر را در نظر داریم.

شهردار کرج با تاکید بر حفظ منابع طبیعی شهری و استفاده بهینه از آن‌ها برای رونق گردشگری در پروژه پارک‌رود گفت: تکمیل فاز اجرایی این پروژه با سرعت خوبی در حال اجرا است، امید می‌رود با همین سرعت به زودی شاهد بهره‌برداری از فازهای مختلف آن باشیم.

کیانی در توضیح نحوه اجرای عملیاتی این پروژه گفت: تاکید ما بر این است که ساختار طبیعی حریم رودخانه حفظ شود و با رویکرد محیط‌زیستی این پروژه را جلو ببریم به همین دلیل با استفاده از مواد و مصالح سنگی نوعی هماهنگی محیطی و بصری با فضای طبیعی حاشیه رودخانه ایجاد کرده‌ایم.  

شهردار کرج با تأکید بر توجه به حفظ سلامت و ایمنی شهروندان و بازدیدکنندگان در اجرای پروژه‌های گردشگری عنوان کرد: بر همین اساس  اقدام به نصب نرده های بین حاشیه  پیاده رو و رودخانه کرده‌ایم که  دارای ارتفاع و کیفیت مناسبی  هستند و به همت  همکاران سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری عملیات نصب و رنگ آمیزی آنها  تمام شده است.  

مهرداد کیانی در پایان ضمن ابراز امیدواری در مورد تسریع در اجرای فاز عملیاتی پروژه پارک‌رود گفت: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری کرج بر آن است که این پروژه هر چه زودتر در سال آینده افتتاح شود که امید است  با اجرای تاسیسات برقی و روشنایی همچنین فراهم آوردن مبلمان شهری مناسب در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره‌برداری شهروندان عزیز کرجی از این پروژه زیبای گردشگری طبیعی باشیم.  

پروژه گردشگری شهری رودخانه کرج در حال تکمیل است
پروژه گردشگری شهری رودخانه کرج در حال تکمیل است
منتشرشده در تاریخ ۶ فروردین ماه سال ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =