مهرداد کیانی

شهردار کرج گفت: در راستای توجه بیشتر به مسئولیت‌های اجتماعی گرمخانه شماره ۲ کرج راه‌اندازی شد.

مهرداد کیانی گفت: با توجه به اهمیت مسئولیت‌های اجتماعی در سطح شهر که بخش گسترده‌ای از مطالبات شهروندان را شامل می‌شود، تحقق این مهم به صورت ویژه در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

وی عنوان کرد: راه‌اندازی گرمخانه شماره ۲ که توسط معاونت خدمات شهری صورت گرفت، از نیازهای ضروری شهر بود که به ویژه در فصل سرما و با وجود گرمخانه آقایان و بانوان، کمبود آن احساس می‌شد.

شهردار کرج اضافه کرد: بر همین اساس مدیریت شهری اقدام به ساخت گرمخانه شماره ۲ آقایان کرد و خوشبختانه عملیات بهره‌برداری از آن در فصل زمستان به اتمام رسید.

کیانی افزود: هوشمندسازی جمع‌آوری زباله‌ها از سطح شهر و تمهیدات ویژه در راستای عملیات زمستانی نیز از جمله نکاتِ قابل اشاره در حوزه خدمات شهری و مسولیت‌های اجتماعی شهرداری به شمار می‌رود که به صورت مطلوبی انجام شد.

وی عنوان کرد: همچنین در تلاش برای تسهیل خدمت‌رسانی به مردم، عملیات اجرایی برای به روزرسانی و کارآمدی فعالیت بازارهای میوه و تره بار صورت پذیرفت.

کیانی اضافه کرد: در چارچوب تحقق مطالبات شهروندان و دسترسی آسان‌تر مراجعان بازارهای میوه و تره بار، ورودی‌های مزاحم تردد میدان مرکزی میوه و تره بار از پیمانکار مربوطه جمع‌آوری شد.

شهردار کرج ادامه داد: در عین حال آغاز عملیات تعمیر، مرمت و بازسازی بازار روز کاج در راستای تحقق مطالباتِ شهروندان همچنین پیگیری ویژه در راستای راه‌اندازی بازارهای موقت با همکاری بخش خصوصی نیز صورت گرفت.

کیانی گفت: این اقدام در محلاتِ پُرازدحام و کمتر توسعه یافته کرج به منظور سهولت تهیه و خرید مایحتاجِ خانوارها با نرخ‌های مصوب و توزیعِ مویرگی و گسترده‌تر اقلام اساسی در شرایط خاصِ اقتصادی در دستور کار قرار گرفت و در سال ۱۴۰۲ نیز استمرار خواهد داشت.

ادامه دارد...

منتشر شده در تاریخ ۹ فروردین ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =