روز جمهوری اسلامی

تاریخ گواهی خواهد داد که آری گفتن مردم به نظامی که بر پایه‌های استواری چون استقلال و آزادی بنا شده، با هیچ ضربه‌ای، فرو نخواهد ریخت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، همزمان با روز جمهوری اسلامی شهردار کرج با صدور بیانیه‌ای، بر حمایت همه جانبه مردم از نظام جمهوری اسلامی و ایستادگی پای اهداف و آرمان‌های آن، تأکید کرد.

در این بیانیه آمده است:

تاریخ گواهی خواهد داد که «آری» گفتن مردم به نظامی که بر پایه‌های استواری چون استقلال و آزادی بنا شده، با هیچ ضربه‌ای، تغییر نخواهد کرد و به «نه» تبدیل نمی‌شود.

زمانی که مردم در سال ۵۷ آگاهانه و با تمام قوا برای بیرون راندن شاه و از بین بردن نظام فاسد شاهنشاهی قیام کردند، میدانستند از این پس خواهان برقراری نظامی استقلال طلب، آزادی‌خواه بر پایه اصول مقدس اسلام و اخلاق‌مدار هستند. آنان زمانی پای صندوق‌های رأی رفته و قاطعانه به جمهوری اسلامی «آری» گفتند که سخنان و برنامه‌های کشور را از زبان رهبر کبیر انقلاب شنیده و بر آن صحه گذاشته بودند. از این رو رأی مردم به شکل‌گیری و استمرار این نظام همواره «آری» خواهد بود.

پر واضح است آنانی که به هر دلیل و بهانه می‌کوشند ذهن جوانان و نوجوانان یا مردم دیگر کشورها را نسبت به این اصول و رویدادها تخریب کنند، هدفی جز خرابکاری و تفرقه افکنی ندارند و قطعاً موفق نبوده و نخواهند بود.

آری، تا آن هنگام که رهبری مملکت در اختیار مردی فرزانه و آگاه همچون مقام معظم رهبری است، دشمن همواره در هراس و دلهره خواهد بود و توان‌ایستادگی مقابل خیل عظیم دوستداران نظام و رهبر جمهوری اسلامی را نخواهد داشت.

مهرداد کیانی

شهردار کرج

​​​​

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =