• ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
  • کد خبر: 83159
توزیع نایلون

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرج از اقدامات کامل پاکبانان، سبزپوشان و عوامل حفاظت فیزیکی و انتظامات برای خدمت‌رسانی به گردشگرانِ روز طبیعت و همین طور صیانت از درختان و عرصه فضای سبز بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ حشمت اله عزیزی با اعلام این مطلب گفت: به منظور خدمت‌رسانی به شهروندان این معاونت اقدام به توزیع بسته‌های کیسه زباله در بین گردشگران کرده است.


وی گفت: با آمدن فصل بهار امیدواریم که شهروندان همواره با صیانت از محیط زیست، منابع طبیعی و درختان، لحظاتی خوبی را با همنشینی در کنار گل‌ها و درختان و جویبارها به یادگار بگذارند.


عزیزی خاطر نشان کرد: تنظیف ویژه و رسیدگی به روشنایی پارک‌ها و بوستان‌ها، آماده‌سازی مخازن زباله و رسیدگی به وضعیت چشمه‌های بهداشتی، آماده‌سازی پارکینگ پارک‌ها و همکاری با اورژانس، آتش نشانی و پلیس ازجمله تمهیداتی بود که در روزطبیعت برنامه‌ریزی و اجرایی شد.


معاون خدمات شهری شهرداری کرج با بیان اینکه فصل بهار مقطع رویش گل‌ها و به شکوفه نشستن درختان و به نوعی بازیابی حیاتِ دوباره گل‌ها و فضای سبز و درختان است، تصریح کرد: مدیریت شهری اهتمام خود را برای حفاظت از محیط زیست و ترویج فرهنگ این مهم در روز طبیعت به کار گرفت.


وی در پایان با اشاره به اینکه حفاظت از محیط زیست نباید مختص روز خاصی باشد، از شهروندان خواست با مراقبت از محیط زیست، شهرداری را در حفظ و نگهداری عرصه های سبز شهر یاری کنند.

توزیع یک تن کیسه‌ زباله بین شهروندان در روز طبیعت

توزیع یک تن کیسه‌ زباله بین شهروندان در روز طبیعت

توزیع یک تن کیسه‌ زباله بین شهروندان در روز طبیعت

منتشر شده در تاریخ ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =