جلسه هماهنگی شهرسازی

معاون شهرسازی و معماری گفت: طی جلسه‌ای اقدامات سال گذشته و تبیین خط مشی اهم برنامه‌ها و اقدامات سال جاری این معاونت بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ عباس سعیدی کیا با اشاره به دستاوردهای معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج طی سال گذشته گفت: بسته تشویقی بافت فرسوده، تصویب سند پهنه‌بندی حریم، تسریع در فرآیند تهیه و بررسی طرح تفصیلی آتی شهر کرج، تصویب ضابطه تشویقی بافت فرسوده، اجرایی شدن مبحث ۱۹ و... از اهم اقدامات این معاونت بوده است.

سعیدی کیا در ادامه بر لزوم اهتمام هرچه بیشتر مدیران، رؤسای ادارات و کارشناسان این معاونت در پیش‌برد اهداف سازمانی تأکید کرد و گفت: تمام تلاش این معاونت توسعه و اجرایی شدن طرح های شهر در راستای رضایت شهروندی است.

وی به مهم‌ترین اهداف معاونت شهرسازی و معماری در سال جاری اشاره کرد و گفت: طرح تفصیلی، طرح‌های سیما و منظر شهری، اجرای سیاست‌های تشویقی بافت فرسوده، موضوع نمای ساختمان‌ها، اجرایی کردن مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان، راه‌اندازی نمایشگاه و رصدخانه شهرسازی از مهم‌ترین موضوعات پیش روی این معاونت است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج همچنین اهتمام بر اجرایی شدن طرح‌های تهیه شده با همکاری سایر حوزه‌ها، ارتقاء اتوماسیون شهرسازی، تسهیل فرآیندها و مانع زدایی، آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی و بهبود روند نظارت بر عملکرد مناطق و سازمان‌های تابعه را از دیگر اهداف مهم این معاونت در سال جاری برشمرد.

سعیدی کیا بر لزوم تشکیل جلسات هماهنگی به صورت مستمر تأکید کرد و گفت: مدیران معاونت شهرسازی و معماری اهتمام ویژه‌ای در راستای پیشبرداهداف مدیریت شهر در این حوزه دارند.

برنامه‌ها و اقدامات سال جاری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج بررسی شد

برنامه‌ها و اقدامات سال جاری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج بررسی شد

منتشر شده در تاریخ ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =