• ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
  • کد خبر: 83232
عاقلی

سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: با توجه به استقبال شهروندان با پایان رسمی جشنواره لاله‌ها درب باغ گل‌ها همچنان باز بوده و طبیعت دوستان می‌توانند از این مجموعه بازدید داشته باشند.

علیرضا عاقلی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ بیان داشت: نهمین جشنواره لاله‌های کرج پس از ۱۰ روز برگزاری و استقبال باشکوه بازدیدکنندگان به پایان رسید. با این حال درب باغ گل‌ها همچنان باز بوده و طبیعت دوستان می‌توانند از این مجموعه بازدید داشته باشند.


وی با اشاره به تقارن روز فرهنگی کرج در بیست و یکم فروردین ماه سال ۱۴۰۲ با ایام ماه مبارک رمضان گفت: باغ گل ها امشب با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور، اعضای شورای شهر، مدیران شهری، اصحاب فرهنگ و هنر در ساعت ۱۹و سی دقیقه میزبان ویژه برنامه روز فرهنگی کرج خواهد بود و از تعدادی اصحاب فرهنگ و هنر تجلیل خواهد شد.


سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در پایان ضمن قدردانی از شهردار و اعضای شورای شهر و تمامی دستگاه‌های اجرایی و دست اندرکاران جشنواره خصوصاً سبزبانان زحمتکش سازمان گفت: خوشحالیم که تلاش چندین ماه این سازمان به سرانجام مطلوب خود رسید و نهمین جشنواره لاله‌ها با استقبال گسترده همراه بود.


منتشر شده در تاریخ ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =