نظرسنجی نهمین جشنواره لاله ها

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: از موارد مثبت نظر سنجی مردمی، کیفیت مطلوب گل‌ها از نظر شکوفایی، رنگ‌بندی و سایز لاله‌ها بوده است.

علیرضا عاقلی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: نهمین دوره از جشنواره لاله‌ها با میانگین روزانه ۲۵ هزار نفر بازدیدکننده با استقبال شهروندان کرجی و مهمانان نوروزی مواجه شد و در نهایت روز ۲۱ فروردین با برگزاری روز فرهنگی کرج به پایان رسید.


وی افزود: این دور از جشنواره لاله‌ها به دلیل همزمانی ایام نوروز و بهار طبیعت با ایام ماه مبارک رمضان و بهار قرآنی حال و هوای ویژه و معنویت خاصی داشت.


سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: روابط عمومی سازمان در ایام برگزاری این جشنواره برای دستیابی به نظرات بازدیدکنندگان، طرح نظرسنجی عمومی را به اجرا گذاشت که نتایج آن قابل توجه است و می‌تواند پشتوانه‌ای برای برگزاری دیگر جشنواره‌های مدیریت شهری باشد.


عاقلی با بیان اینکه در نظر سنجی برگزار شده بازدیدکنندگان به نقاط مثبت، انتقادات و نکات منفی به جا و منطقی نیز اشاره داشتند، گفت: از موارد مثبت مطروحه که بیش از همه در این نظر سنجی خودنمایی و مورد قبول عموم بازدیدکنندگان بوده، کیفیت مطلوب گل‌ها از نظر شکوفایی، رنگ‌بندی و سایز لاله‌ها می‌باشد؛ موضوعی که در برخی از جشنواره‌های سنوات گذشته با مشکلاتی همراه بود.


این مسئول ادامه داد: ایجاد اتاق مادر و کودک با هدف ارائه خدمات شایسته به مادرانی که به صورت ضروری به تمیزکردن و شیردهی نوزادان و کودکانشان نیاز داشتند، دسترسی و وضعیت مناسب سرویس‌های بهداشتی، طراحی و گل‌آرایی هایپر گل و فروش ملزومات باغبانی و گل‌های آپارتمانی با قیمت مناسب، فعالیت رادیو جشنواره و پخش موسیقی‌های شاد و متناسب با فضای محیطی، اهدای شال رایگان، ارائه خدمات ویژه به سالمندان با ایجاد محل توقف و تحویل ویلچر از موارد اشاره شده در این نظر سنجی از نظر بازدیدکنندگان است.


عاقلی عنوان نمود: رسیدن به تمامی نتایج مثبت مورد اشاره شهروندان، حاصل تلاش و برنامه‌ریزی چند ماهه کارگروه ستاد برگزاری جشنواره نهم لاله‌های کرج بود.


سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج بیان داشت: تبلیغات و اطلاع‌رسانی کمی و کیفی جشنواره نهم لاله‌های کرج در استقبال چشمگیر شهروندان از این رویداد مؤثر بوده و اینکه ۴۳ درصد بازدیدکنندگان از طریق" تبلیغ تلویزیونی "، ۳۶ درصد"فضای مجازی"، و ۲۱ درصد از طریق "تبلیغات محیطی" از برگزاری جشنواره کسب اطلاع کرده‌اند.


وی در پایان گفت سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود و تلاش شبانه روزی سبزبانان خود تلاش مضاعفی را درابتدای سال جدید رقم زد تا جشنواره نهم لاله‌های شهر کرج به یک جشنواره ماندگار برای لحظات شاد و خوش بازدیدکنندگان تبدیل شود و از هم اکنون با در نظر گرفتن نتایج این نظر سنجی و رفع اشکالات موجود با در نظر گرفتن ملاحظات اعضای شورای اسلامی و مدیران ارشد شهری و استانی که از نزدیک شاهد روند اجرای بزرگترین رویداد گل و گیاه کشور بودند به فکر برگزای باشکوه دوره بعدی این جشنواره هستیم.

بازدید میانگین روزانه ۲۵ هزار نفر از نهمین جشنواره لاله‌های کرج

بازدید میانگین روزانه ۲۵ هزار نفر از نهمین جشنواره لاله‌های کرج


منتشر شده در تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =