4

سرپرست منطقه ۴ شهرداری کرج گفت: از آغاز سال سعی کرده‌ایم که خدمات ارزنده‌ای در خصوص ارتقای سیمای منطقه به شهروندان ارائه کنیم.

حسین دقیقیان در گفت و گوبا پایگاه خبری کرج امروز، به اهمیت جایگاه و فعالیت حوزه خدمات شهری اشاره کرد و افزود: حوزه خدمات شهری شهرداری قلب تپنده مدیریت شهری است به گونه‌ای که بیشترین میزان رضایتمندی یا نارضایتی شهروندان از عملکرد شهرداری در این حوزه نمود پیدا می‌کند که در نتیجه اقدامات این حوزه باید رضایت شهروندان را بدنبال داشته باشد.


دقیقیان در ادامه از ترسیم برنامه‌های مستمر خدمات شهری گفت و عنوان کرد: برنامه‌ها و اقدامات را پس از آغاز سال به نحو شایسته و مطلوب پیگیری و اجرایی کردیم تا بتوانیم شاهد جلب رضایت شهروندان در منطقه باشیم.

اقدامات حوزه خدمات شهری، رضایت شهروندان را به دنبال دارد


وی در ادامه از اهم اقدامات انجام شده گفت و تصریح کرد: پاکسازی و نظافت محله‌ها، شستشوی جداول، جمع‌آوری نخاله‌های رها شده و لایروبی جوی‌ها به صورت مستمر در سطح منطقه انجام می‌شود.


سرپرست منطقه ۴ شهردای کرج در ادامه خاطر نشان کرد: حذف زوائد بصری از فضاهای عمومی احترام به حقوق شهروندان است که این امر مهم توسط خدمات شهری به صورت مستمر با جمع‌آوری بنرهای غیرمجاز، امحا تراکت‌ها، نقاشی دیوارها، رنگ‌آمیزی و تعمیر سطل‌های زباله مکانیزه صورت می‌گیرد.

اقدامات حوزه خدمات شهری، رضایت شهروندان را به دنبال دارد


این مسئول به شستشوی علائم ترافیکی اشاره کرد و افزود: انجام عملیات شسشو تابلوها و علائم ترافیکی علاوه بر ارتقای زیبای و پاکیزگی شهر باعث افزایش دامنه دید رانندگان شده و هدایت اتومبیل‌ها و افراد به سهولت انجام می‌شود و ناکارآمدی علائم ترافیکی منجر به هرج و مرج و تصادف می‌شود.

اقدامات حوزه خدمات شهری، رضایت شهروندان را به دنبال دارد



منتشر شده در تاریخ ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =