محمد یساولی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در همایش سالانه مدیران عامل سازمان‌های آتش نشانی مراکز استان‌ها به میزبانی شهر اصفهان در تاریخ ۹ و ۱۰ اردیبهشت ماه حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمد یساولی ضمن حضور در همایش سالانه مدیران عامل سازمان‌های آتش نشانی مراکز استان‌ها به میزبانی اصفهان، اظهار کرد: نخستین روز همایش با پیگیری مصوبات سال گذشته به جهت رفع معضلات و مشکلات سازمان‌های آتش نشانی با محوریت نیروی انسانی، پیشگیری، آموزش و مباحث فنی و حرفه‌ای آتش نشانان شروع به کار کرد.


وی افزود: آمار حوادث کلانشهرها و ماموریت‌های هدف، نحوه جذب سربازان امریه دار و جذب پرسنل آتش نشان که به واسطه کمبود نیرو، سازمان‌های آتش نشانی کلانشهرهای کشور را درگیر نموده، از دیگر موارد مطرح شده در همایش بود.


رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: هم‌اندیشی در خصوص مشکلات آتش نشانی‌های کشور و حل و فصل آن با نگاه‌های ویژه در بحث تجهیزات و اعتبارات در دستور کار قرار گرفته است.


وی در پایان بیان داشت: بازدید از ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان و حضور در افتتاحیه آزمایشگاه بررسی علل حریق به عنوان اولین آزمایشگاه تخصصی علت‌یابی آتش سوزی از برنامه‌های روز دوم همایش خواهد بود.


منتشر شده در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =