جلسه پایش اداره املاک - کراپ‌شده

در راستای اجرای مصوبه شورای اسلامی شهر کرج مبنی بر تکمیل بانک اطلاعات املاک شهرداری کرج سومین جلسه پایش پروژه تکمیل بانک اطلاعات املاک شهرداری کرج با حضوراعضای شورای اسلامی شهر کرج و مدیران شهرداری کرج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ در ابتدای جلسه اداره کل املاک و مستغلات نسبت به تشریح اقدامات و گزارش عملکرد شهرداری در سال گذشته در خصوص تکمیل بانک اطلاعات املاک شهرداری کرج اقدام و سپس اعضای  شورای اسلامی شهر نظرات و نکات مهم نظارتی خود را بیان ن کردند.


عمارایزدیار نائب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته بر لزوم سرعت بخشی جهت انجام اقدامات و رفع کاستی‌های عنوان شده برای تحقق این موضوع تا پایان سال جاری تأکید کرد.


علی قاسمپور رئیس شورای اسلامی شهر کرج نیز حرکت به سوی شفافیت در حوزه املاک را گامی مؤثر برای نیل به اهداف این اداره کل عنوان داشت.


همچنین لزوم توجه به پرونده‌ها و توافقات حقوقی باز و پرونده‌های موضوعی در حوزه املاک از موارد مورد نظر  سید مرتضی اعتصامی رئیس حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر بود.


محمد اسدیان رئیس مرکز پژوهش‌های شورای شهر نیز به ترسیم برنامه بلند مدت در راستای نیل به شهر هوشمند و ایجاد پایگاه داده اطلاعاتی مبتنی بر بلاک چین در حوزه املاک و سایر حوزه‌های مرتبط از سوی سازمان فناوری و اطلاعات و ارتباطات تأکید کرد.

منتشر شده در تاریخ ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =