خدابنده لو

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری کرج گفت: رکورد بالاترین وصولی درآمد در ماه‌های فروردین ادوار شهرداری کرج با ۹۴ درصد وصولی در فروردین ماه سال ۱۴۰۲ شکسته شد.

علی خدابنده لو در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اعلام این خبر و با اشاره به اینکه شهرداری در شروع سال جدید به دلیل تعطیلات فروردین ماه، معمولا با حجم کمتری از مراجعات ارباب رجوع مواجه است، اظهار داشت: با این وجود این دستگاه با همراهی اعضاء شورای اسلامی شهر، همکاری و همدلی مجموعه مدیریت  شهری و برنامه ریزی انجام شده، همچنین مشارکت شهروندان موفق به جذب ۶۲۲ میلیارد تومان وصولی نقدی و غیر نقدی در فروردین ماه ۱۴۰۲ و تحقق ۹۴ درصد وصولی درآمد شد.

مدیر کل تشخیص و وصول درآمد با اشاره به ثبت این رکورد در فروردین ماه سال جاری نسبت به ادوار گذشته شهرداری افزود: در مقایسه با وصولی درآمد فروردین ماه سال های گذشته که همواره بین ۲۵ درصد تا ۳۵ درصد بوده یک رکورد درآمدی در فروردین ماه ۱۴۰۲ ثبت شده است.

وی گفت: امید است این امر نویدبخش تحقق وصول صد درصدی درآمد برابر بودجه مصوب شورای اسلامی شهر در سال ۱۴۰۲ همچون وصول درآمد صد در صدی سال گذشته باشد.

منتشر شده در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =