8

سرپرست منطقه ۸ شهرداری کرج از احداث و بازسازی نهرهای آب‌های سطحی در ورودی شهرک امام رضا(ع) و بلوار تعاون حسن آباد خبر داد.

غلامرضا رضوانی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اعلام این خبر اظهار کرد: با هدف ساماندهی نهرها در مواقع بارندگی و جلوگیری از آبگرفتگی وسیع، بازدیدهای مستمر از نقاط آبگیر و شناخت نقاط حساس و بحرانی صورت گرفت و با ایجاد کانال و آبروهای مناسب، طراحی آن به صورت یک شبکه به هم پیوسته اجرایی شد.


رضوانی افزود: ستاد بحران منطقه نسبت به شناسایی نقاط مختلف و پیش‌بینی خطرات احتمالی ناشی از سیلاب‌ها اقدام نموده و تمهیدات لازم را برای جلوگیری از حوادث احتمالی ناشی از آب گرفتگی معابر وخیابان‌ها بعمل آورده است.


این مسئول عنوان کرد: وجود نهرهای معابر در کوچه‌های مجهزبه کانیو، بخشی از معضلات مربوط به سیلاب را در بارندگی کاهش می‌دهد.


وی ادامه داد: در این راستا مرمت و بازسازی شبکه فرعی و اصلی جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی در منطقه، شناسایی نقاط احتمالی آبگیر انجام شد.


سرپرست منطقه ۸ شهرداری کرج در ادامه از اجرای عملیت لکه‌گیری و آسفالت معابر منطقه خبرداد و گفت: به منظور بهسازی معابر ۶۰۰ تن آسفالت توزیع شده است.

اجرای بازسازی نهرهای آب‌های سطحی در منطقه ۸ کرج

اجرای بازسازی نهرهای آب‌های سطحی در منطقه ۸ کرج

اجرای بازسازی نهرهای آب‌های سطحی در منطقه ۸ کرج

منتشر شده در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =