شهروندی حرکت

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: فرهنگ‌سازی از طریق تولید محتواهای آموزشی در مورد حقوق عابر پیاده و راننده، گامی تأثیرگذار در آموزش شهروندی است.

امیر اشتری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: طرح آموزه‌های شهروندی حرکت، با هدف آموزش مجازی درخصوص فرهنگ‌سازی حوزه حمل و نقل آغاز شده است.

وی افزود: فرهنگ‌سازی از طریق تولید محتواهای آموزشی در مورد حقوق عابر پیاده و راننده، گامی تأثیرگذار در آموزش شهروندی است.
 

اشتری با اشاره به اهمیت آموزش شهروندی در عصر حاضر و اهتمام این سازمان جهت فرهنگ‌سازی در موضوعات مختلف، بیان داشت: فضای مجازی به عنوان یک بستر مناسب برای ارائه خدمات آموزشی می‌تواند تأثیرگذاری بسزایی در بین افراد جامعه داشته باشد و هدف‌گذاری روی این موضوع و بهره‌مندی مثبت از این امکان، نتیجه‌ی مثبتی در زندگی فردی و اجتماعی شهروندان دارد.
 

این مسئول ادامه داد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج اقدام به راه‌اندازی طرح آموزه‌های شهروندی حرکت با هدف تولید محتواهای آموزشی در مورد فرهنگ حمل و نقل، حقوق عابر پیاده و راننده کرده است که از روز دوشنبه ۲۹ خردادماه رونمایی و دوشنبه‌ها به صورت هفتگی، در فضای مجازی به صورت رایگان در اختیار عموم قرار می‌گیرد و شهروندان گرامی می‌توانند برای دسترسی به این محتواها، به آدرس فضای مجازی سازمان مراجعه و یا به شماره تلفن ۰۹۱۰۸۰۳۷۱۹۶ پیام ارسال کنند.
 

اشتری در پایان گفت: : فرهنگ حمل و نقل و همچنین ترافیک، از موضوعات مهم و ویژه در مباحث آموزش شهروندی است و اهتمام تمامی دستگاه‌های مربوطه را می‌طلبد که در این میان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، برنامه‌ها و فعالیت‌های متفاوتی را در سال جاری ارائه خواهد داد و اهتمام ویژه‌ای در حوزه آموزش شهروندی دارد.




منتشر شده در تاریخ ۲۸ خردادماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =