بازدید شورای شهر کوهسار از حلقه دره

رئیس شورای اسلامی شهر کوهسار به همراه کارشناسان شهرداری این شهر از مرکز پردازش و دفن زباله‌ها در حلقه دره بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ رئیس شورای اسلامی شهر کوهسار به همراه کارشناسان شهرداری این شهر از مرکز دفن و پردازش حلقه دره بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند پذیرش و عملیات پردازش و دفن بهداشتی پسماندهای شهری قرار گرفت.


محمدرضا خسروی در خصوص این بازدید گفت: باتوجه به اینکه مرکز حلقه دره پذیرای پسماندهای شهری سطح استان البرز است، در همین راستا مشارکت شهرداری‌های اقماری در این امر بسیار حائز اهمیت بوده و بازدید مدیران شهری این شهرها می‌تواند در هم افزایی و بهبود ارائه خدمات به شهروندان شریف استان مؤثر باشد.


وی گفت: انتظار داریم مدیران شهرهای اقماری با برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های آموزش شهروندی در جهت کاهش تولید پسماند و اجرای طرح‌های تفکیک از مبداء، گام مؤثری در زمینه حفظ محیط زیست و ارتقای بهداشت شهری بردارند و این سازمان را در ارائه خدمات هرچه بهتر یاری نمایند.


رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با اشاره به هزینه‌های مربوط به عملیات پردازش و دفن پسماندهای شهری گفت: شهرداری‌های اقماری با پرداخت به موقع هزینه خدمات پسماند خود به سازمان می‌توانند کمک زیادی در این امر داشته باشند.


شایان ذکر است رئیس شورای اسلامی کوهسار به نمایندگی از مجموعه مدیریت شهری این شهر از سایت‌های مختلف مرکز حلقه دره بازدید کرد و کارشناسان و متخصصان سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج توضیحاتی را درخصوص نحوه کارکرد مرکز حلقه دره در اختیار وی  قرار دادند.

رئیس شورای شهر کوهسار از حلقه دره بازدید کرد

رئیس شورای شهر کوهسار از حلقه دره بازدید کرد



منتشر شده در تاریخ یک تیرماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =