کارخانه آسفالت

شهردار کرج از تولید و توزیع بیش از ۷۲ هزار تن آسفالت طی سه ماهه سال جاری خبرداد و گفت: با تحقق این مهم، رکورد ۳ ماهه اول سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در ۸ سال گذشته شکسته شد.

مهرداد کیانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: با وجود افزایش ۶۰ درصدی قیمت قیر و مصالح سنگی به منظور تولید آسفالت، همواره هدف مدیریت شهری ارائه مطلوب‌تر خدمات آسفالت به مناطق ۱۰‌گانه علی الخصوص مناطق کم برخوردار است.

کیانی با اشاره به توزیع بیش از ۱۵ هزار تن آسفالت به مساحت تقریبی ۹۷ هزار مترمربع طی ماه گذشته در سطح مناطق شهر کرج، یادآور شد که نهضت آسفالت و ساماندهی معابر با حمایت‌های اعضای محترم شورا و معاون مالی و اقتصادی و با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم در حال اجراست.

شهردار کرج با بیان اینکه نهضت آسفالت با کیفیت مطلوب به منظور ارتقاء کیفی و مناسب‌سازی معابر، اجرا می‌شود، عنوان کرد: در حال حاضر اجرای عملیات تولید و پخش آسفالت با چند اکیپ فعال به صورت شبانه روزی با نظارت دقیق نیروهای اداره معابر شهری سازمان در سطح مناطق پیگیری می‌شود.

کیانی گفت:‌ امید است با توجه به مساعد بودن شرایط جوی در فصل تابستان و اقدامات صورت گرفته به منظور به کارگیری پیمانکاران حمل و پخش مکانیزه آسفالت و با تلاش شبانه روزی همکاران در حوزه آسفالت، بتوانیم موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم کنیم.

منتشر شده در تاریخ ۳ تیر ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =