مهاجری

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج گفت: عوارض ارزش افزوده به صورت دقیق در راستای آبادانی شهر و خدمت به مردم هزینه شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ حسین مهاجری در یکصد و نوزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور اعضای شورای شهر، شهردار، مدیران شهری و مدیرکل امور مالیاتی استان البرز و اصحاب رسانه برگزار شد، اظهارداشت: بخشی از منابع درآمدی مالیات برای امور مختلف ملی، استانی و شهری مورد استفاده قرار می گیرد،  در صورتیکه نگاه‌ها به موضوع اخذ مالیات بر ارزش افزوده به گونه دیگری است و تصور می شود بسیاری از هزینه های کشور از طریق فروش نفت و خام فروشی آن تامین می شود.

مهاجری تصریح کرد: چند سالی است که مالیات بر ارزش افزوده به کمک شهرداری ها آمده و بخشی از بودجه شهرها از این طریق تامین و به این درآمد به عنوان درآمدهای پایدار شهری نگاه می شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: در سال گذشته بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان عوارض ارزش افزوده به بودجه شهرداری کرج تزریق شد که قریب به حدود ۲۵ درصد بودجه شهر را شامل می‌شود و باید در پروژه‌ها و آبادانی شهر استفاده شود.

مهاجری خاطر نشان کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که تعامل شهرداری و اداره کل امور مالیاتی استان البرز بیش از این باشد و مجموعه شهرداری بتواند به این اداره کل که یاریگر مدیریت شهری است کمک کند تا درآمدهای حاصل از عوارض ارزش افزوده به صورت دقیق در راستای آبادانی شهر و خدمت به مردم هزینه شود.

منتشر شده در تاریخ ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =