سعیدی - کراپ‌شده

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج گفت: پاکسازی نمادهای غربی از تابلوهای شهری در اولویت مدیریت شهری باشد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سعیدی در دیدار با دکتر حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی با تأکید بر توجه شوراهای اسلامی در راستای ایرانی، اسلامی کردن سیما و منظر شهری و ترویج زبان معیار در ادبیات گفتاری و نوشتاری جامعه، اظهارداشت: بر همین اساس انتظار می‌رود که شوراهای اسلامی استفاده از ظرفیت‌های فرهنگستان زبان و ادب فارسی را در سطوح مختلف مدیریت شهری در اولویت قرار دهند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: کمیسیون های فرهنگی، اجتماعی شوراها در نقش پیشران حکمرانی اسلامی می‌بایست پیشگامان پاسداشت زبان فاخر و هویت فرهنگی کشور باشند.

سعیدی خاطر نشان کرد:به همین منظور حفظ ارتباط دو سویه و بهره مندی مطلوب از محتواهای تولیدی و محصولات فرهنگستان زبان و ادب فارسی ضرورتی انکار ناپذیر است که استفاده از آن بستر ساز توسعه فرهنگی و بسط و صیانت زبان و ادب فارسی به‌عنوان دومین زبان جهان اسلام خواهد شد.

منتشر شده در تاریخ ۲۱ تیرماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =