قهرمانی

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج گفت: عملکرد مطلوب سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج در اشاعه فرهنگ عاشورا نمره قبولی گرفت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ مریم قهرمانی صارم در بازدید از سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج ضمن تسلیت ایام محرم اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) با حضور در ستاد سازمان فرهنگی، ورزشی و در رصد و نظارت بر اقدامات این سازمان اقدامات موثر سازمان در اشاعه فرهنگ عاشورا فرآیند و ایام سوگواری سیدالشهدا(ع) بررسی شد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: آنچه در اقدامات فرهنگی قابل اهمیت است میزان اثربخشی و فرآیند سنجش آن خواهد بود که در این راستا عملکرد مناسب و قابل قبولی در این سازمان طراحی و در حال اجرا است.

قهرمانی بر لزوم همکاری سایر ارگان‌ها و دستگاه‌های مرتبط در راستای ترویج فرهنگ عاشور تاکید و تصریح کرد: اشاعه فرهنگ عاشورایی و انتقال به نسل‌های آینده از جمله انتظاراتی است که از همه دستگاه‌ها وجود دارد.

وی بیان کرد: سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری کرج نیز در راستای ایام دهه محرم و سیاهپوش کردن شهر اقدامات مختلفی انجام داده است و اقلامی همچون کتیبه، پرچم، ریسه در بین هیئت‌های عزاداری و مردم توزیع کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =