• ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
  • کد خبر: 84137
سعیدی

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج گفت: ابتدا باید نقشه راهی برای نحوه تعاملات مدیریت شهری با رسانه‌ها تعیین و سپس از ابزارهای تخصیص بودجه و واگذاری آگهی و رپرتاژ استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ حجت الاسلام والمسلمین علیرضا سعیدی در حاشیه یکصد و بیست و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج در خصوص آئین نامه اجرایی واگذاری آگهی و رپرتاژ به رسانه‌ها اظهارداشت: این آئین نامه پیش تر در کمیسیون فرهنگی و در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج، مطرح و مقرر شد تأمل و بررسی بیشتری در این زمینه صورت گیرد و در مشورت و همفکری با اصحاب رسانه نیز نقطه نظراتی از سوی آن ها عنوان شد.

سعیدی گفت: بزودی نشستی را در خصوص نحوه تعاملات و سیاست‌ها و تصمیمات مدیریت شهری با رسانه‌ها برگزار می‌کنیم تا منجر به تدوین یک سند بالادستی به عنوان نقشه راه مدیریت شهری شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد:پیشنهاد می‌شود که این دستورالعمل به طور مثال در ۶ ماهه نخست سال جاری اجرا و به صورت همزمان شهرداری مکلف شود دستورالعمل نحوه تعامل خود با رسانه‌ها و نقشه راه خود را تهیه کند و ارائه دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =