پاکسازی معابر

معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرج گفت: همزمان با فرارسیدن تاسوعا و عاشواری حسینی(ع) و به منظور هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع)، تمامی نیروهای خدماتی شهردای منطقه اقدام به پاکسازی در شهر کرده‌اند.

حشمت اله عزیزی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: با فرارسیدن مراسم سوگواری سیدالشهدا(ع)، معاونت خدمات شهر شهرداری کرج با همکاری نیروهای خدماتی مستقر در مناطق ۱۰‌گانه اقدام به ارائه خدمات به همشهریان در این ایام کرده است.


عزیزی به حجم بالای زباله به دلیل توزیع نذورات در سطح شهر اشاره کرد و افزود: جمع‌آوری زباله‌های حاصل از توزیع نذورات بر عهده عوامل سازمان مدیریت پسماند است واین امر به صورت مستمر در این ایام انجام شده است.


وی با اعلام اینکه پاکبانان در حین، قبل و بعد از مراسم جهت رفت و روب در محل برگزاری مراسمات در سطح شهر حضور داشته‌اند، یادآور شد: تاکنون مشکل خاصی وجود نداشته تمام معابر سطح شهر پاکسازی شده است.


این مسئول با تأکید بر اینکه تنظیف شهر در این ایام با کیفیت و شدت بیشتری صورت گرفته از شهروندان و هیئات مذهبی خواست در صورت بروز هرگونه مشکل در رفت و روب و نظافت معابر، موارد را با سامانه ۱۳۷ در میان بگذارند تا در اولین فرصت نسبت به رفع مشکل اقدام شود.

پاکسازی مستمر معابر شهری در ایام سوگواری سیدالشهدا(ع)

پاکسازی مستمر معابر شهری در ایام سوگواری سیدالشهدا(ع)

پاکسازی مستمر معابر شهری در ایام سوگواری سیدالشهدا(ع)

منتشر شده در تاریخ ۷ مرداد ماه ۱۴۰۲





 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =